torsdag 20 augusti 2009

Sommarlovet är slut..

... och jag har återigen kontakt med sajberspäjs! Under veckorna som vi har bott i stugan har vi saknat internetuppkoppling och det har verkligen varit skönt. Men nu är det dags att sparka igång bloggskrivandet igen (Tack Agneta för sparken därbak...)

I veckan har jag och Allis och Isak börjat om våra "jobb". Allis har flyttat till Solrosen medan Isak får vara kvar på Smörblomman. Det har gått jättebra och de trivs verkligen. Själv har jag varit på planeringsdagar i Brändön tis-ons och det var så underbart roligt. Vilka arbetskompisar jag har!

Idag har Alva fått håret klippt vilket var väldigt nödvändigt, jag har börjat planera för lördagens kräftskiva, Peter jobbar med invigningen av vattenfabriken, Allis har spelat Björnes Magasin som värsta datahackern och Isak har gått en promenad i regnet, med paraply. En helt vanlig dag alltså!

Inga kommentarer: