söndag 17 april 2011

Den blåsiga dagen

När vi kom upp till stugan igår hade vi ett hål i vägen. Ny trumma måste grävas. Lite suck på det!

Idag hade jag sovmorgon till 9.30. Härligt! Det blåste halv orkan men Allis och Isak var ute och Alva for ut och sprang.

På eftermiddagen for vi på kalas hos David - gott och trevligt. Sen åkte Peter och Alva till Luleå för att umgås med Elvis, Barbra och Carola. Jag och småisarna åkte hem till stugan.

Nu sover de och jag blickar ut över älven, äter en bit mörk choklad och tänker vackra tankar om min familj, mina vänner och min tillvaro.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Godkväll i stugan! Härligt att du har det bra. Tänkte bara säga att jag har länkat till din blogg, från min blogg. Och stulit. ;-) Hoppas att du inte misstycker?

Anonym sa...

Glömde länken:
http://matgiken.wordpress.com/2011/04/17/stoldgods/

Lua sa...

Bara roligt! Tack för så fina ord i din blogg! Kram!