onsdag 15 september 2010

Vissen...


... men ler tappert mot kameran ändå! Isak är värsta fotografen och tar bilder dagarna i ända! Idag tog han sex bilder på vårat vita tak - intressant va? Gullunge!

Idag såg jag fram emot att hälsa på mina vänner på jobbet. Men när jag vaknade hade jag ont i halsen och snörvlade. Stig är ju snuvig och Alva har haft halsont, så det var väl inte helt oväntat även om det var hemskt ovälkommet! Farmor hade fått uppdraget att hämta Allis och Isak från förskolan så det gjorde hon ändå - tack för det!

Jag och Stig vilade mest hela dagen och bara njöt av sällskapet. Han har ju visat sitt vackra leende sedan några dagar tillbaka och det blir oftare och oftare. Man blir helt varm i hjärtat när han drar på smilbanden!

1 kommentar:

Fjällmor sa...

Längtanskram... stor.. tänk om jag fick sitta där och snörvla ihop med er.. det vore nå't...