lördag 10 juli 2010

En liten utflykt...

Igår var vi på Nordpoolen i Boden och badade. Vi skulle hämta ett andningslarm som vi köpt på Blocket och då passade vi på att besöka äventyrsbadet. Det var jättekul och alla barn + Peter åkte rutschkanor så det stod härliga till. Själv satt jag mest på en stol och bevakade det barn som inte gjorde roliga saker med Peter och Alva. Det är lätt att se på folk hur pass höggravid jag är... De hajjar liksom till när de ser magen och verkar oroa sig för att jag ska falla framlänges ;)) Men några snälla kvinnor tyckte att jag var fin!

Idag är det 15 dagar kvar till BF och jag längtar som en tok. Vi övar andning och avslappning och Peter nyper mig i låret som träning. Vagnen är bäddad och Allis och Isak kör omkring med den och bäddar ner diverse mjukisdjur som de vagnar till sömns. BB-väskan är dock inte packad och vi har fortfarande ingen familjebuss, men vadå?! Vi har ju gott om tid ;)

Ikväll ska jag ta med Peter hit:

http://www.bryggargatan.se/

och vi ska äta 5-rätters (alternativ 2 i menyn för de intresserade) för att fira vår 6-åriga bröllopsdag. Det blir mycket skönt att sitta och njuta god mat på tu man hand!

Inga kommentarer: