onsdag 14 juli 2010

En roddtur...

I veckan har Peter jobbat måndag-onsdag pga Diggiloo-konserten i Storforsen. Måndagen gick jättebra. Jag klarade av att gå ner till älven tre gånger! Söta Sara Ö som jag inte träffat på MÅNGA år kom och hälsade på tillsammans med sina fina barn och vi badade och surrade.

På tisdag förmiddag fick jag jätteont i ryggen och förstod rätt snabbt att det var en låsning. Jag ringde sjukgymnasten och fick komma direkt. Hon masserade och lyfte mig (stark tjej!) och det lät som ett smatterband! Det blev helt bra efteråt - vad härligt!

Idag har vi tagit det mycket lugnt, det är HETT och kvavt! Ett dopp i älven och en roddtur i poolen är vad vi har pallat med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var verkligen trevligt att få träffas...lycka till med bebben och du!! far vid första värken...kram kram på er alla........:))))///sara ö