måndag 9 maj 2011

Majutmaning :)


Hur gick det nu för mig med vårvinterutmaningen? Ja, jag nådde inte ända fram. Jag nådde 67 kilo, men efter påskens kalkylerade utsvävningar har utsvävandet fortgått, om man säger så.

Så nu är det dags att återigen sätta hälsan i projektläge! Majutmaningen är därför helt och hållet inriktad på välmående. Viktnedgången blir bonus! God, vällagad mat med lite kolhydrater och mycket bra fett. Antifuskfokus. Inga fler av barnens kvarlämnade mackhalvor till exempel ;) På så sätt ska jag tillbaka till det sköna läge där kroppen är nöjd istället för att jaga socker.

2 kommentarer:

Jendah sa...

Välmåendeläge är inget dumt läge det... Lycka till

Anonym sa...

Men om jag ska vara ärlig, så tycker jag allt att du börjar se lite tunn ut nu, kära vän. På klarspråk: I TÖCK HÄ RÄCK!!! Kram på dig/Agneta