söndag 14 november 2010

Helg i kärlekens tecken


Den här helgen har verkligen gått i kärlekens tecken. Lördagens stora begivenhet var en fantastiskt fin vigsel, förrättad av min käre svärfar. Att det är vackert och gripande med bröllop! När fyra fina tjejer sjöng (bland annat brudgummens dotter, som jag ju känner) svämmade ögonen över. Jag drömde mig förstås också tillbaka till mitt eget bröllop och blev varm i hjärtat av minnet. Tänk att det är mer än 6 år sedan! Det har hänt en del sedan dess om man säger...



Bland annat har ju de här två kommit till! Idag har vi, Verres familj och Ivan och Elsa varit hos David och Marie och grattat dem till förlovningen, samtidigt som vi uppmärksammade Ivan på Fars dag. Mycket kärlek i luften må jag säga. Förlovningspussar, bebisgos och valpmys. Det sista med familjen Marklunds otroligt söta lilla pudeltjej:



Och nu ska jag ta mitt livs kärlek och försöka få honom i säng ;)

1 kommentar:

Peter Lundberg sa...

Ja, vilken familj, vilken rikedom! Å vilken mysig helg det har varit.