onsdag 29 oktober 2008

Mycket gladare!

Idag har jag skrattat så tårarna rann och käkarna krampade! Jag och min kollega M. hälsade på hos kollegorna på Bygg och det blev så roligt, så roligt! Vad var det jag sa?!

Farmor och farfar hade hämtat Allis och Isak på förskolan eftersom både jag och Peter jobbade sent. Det hade gått bra, även om Allis haft lätt till tårar under eftermiddagen. Hon var känslig under kvällen också, hoppas bara att hon inte håller på att bli sjuk eller så.

Resten av veckan är jag ledig! Oh, så skönt! Vi ska bara njuta och ta dagen som den kommer. Det var länge sedan vi träffade mamma, så i morgon tänkte jag åka dit. Allhelgonahelgen är ju i antågande och på söndag ska vi gå i kyrkan och minnas pappa. Mamma har det svårt nu och jag önskar så innerligt att jag kunde bära en del av hennes smärta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så härligt med skratt en vecka som denna!
Tänk så förunderligt livet ter sig...

Storkramen!
/Fjällmor