onsdag 20 oktober 2010

Tröttmorgon

Vilket sömnigt väder! Idag hade jag helst legat kvar i sängvärmen hela dagen. Peter jobbar som en galning just nu, inför näringslivsgalan på lördag och idag åker han till Kalix och kommer hem i morgon. Vilken tur att barnen har sådana fina rutiner, annars hade det varit mycket jobbigare att vara ensam. Det är ju trots allt bara drygt två månader sedan förlossningen och jag ÄR ju faktiskt en gammeltant ;)

Mycket hemmaliv för mig alltså, men på lördag ska jag ju få lufta mig på näringslivsgalan. God mat och finfin underhållning (delar ur revyn och Stefan Gunnarsson bl.a.) - det bir härligt! Klädsel: kavaj är dock något som skaver lite... jag äger just nu mest bara mjukisbyxor och t-shirtar med kräk på axeln. Måste nog besöka MIM och se vad de har, även om det är trist att köpa kläder innan man är nere i normalvikt. Hur som helst: KUL ska det bli!

Inga kommentarer: