fredag 22 januari 2010

En förkyld vecka

Ännu en vecka att lägga till handlingarna. Den här kommer nog inte att gå till historien som en minnesvärd en... Jag har varit förkyld och trött men som vanligt finns det några riktiga ljuspunkter när man tänker efter.

*Eleverna! Nu har jag kompletterat mina OP:are med ett gäng MYCKET pratglada byggare. Riktigt roligt!

*Håkan Nessers Berättelse om herr Roos

*Barnen. T.ex. Isak som pussar Alva och säger: "Jag har verkligen kärlek för dig"

*Mari som är färdig veterinär och snart flyttar hem.

*Mamma som är piggare än på länge.

Och sist men absolut inte minst:

*Min vän Sara som fått barn hemma i badrummet, med hjälp endast av sin man! Precis efter förlossningen kommer storebror in i badrummet och undrar vad som står på... Familjen COOL är numera fyra till antalet!

Inga kommentarer: