söndag 31 januari 2010

Raketvecka med härligt avslut!

Oj, vad tiden springer fram! Veckan gick i ett rasande tempo och på fredagskvällen var det personalfest. Vi åt god mat på Fiskekyrkan och därefter blev det underhållning med trubadur och sångerska. Lite mycket av typen "Sånt är livet" och "Margareta" för min smak men mellan varven var det riktigt bra!

På lördagen var vi i Svensbyn och firade världens bästa Mari, som nu är färdig veterinär!! Jag är stolt som en tupp! Underbara soppor, ljuvliga nybakta bröd, förnöjda lekande barn, härligt sällskap och det bästa av allt: nu stannar Mari med familj i Norrbotten.

Idag har vi så övat revy, med fokus på sångnumrena. OTROLIGT roligt! Jag älskar verkligen att stå på scenen och sjunga, tillsammans med andra.

Veckans Isak: han sitter i knät hos en fröken på dagis. Stryker henne över brösten och säger: "Lena. Vilka fina, låååånga bröst du har" :-))

2 kommentarer:

Fjällmor sa...

You just gotta love him...

;-)

Anonym sa...

Hahahaha ojojoj jag skrattade så jag grät i bordet brevid//L