torsdag 7 januari 2010

Tur att det är kort vecka...

... för oj, vad svårt det var att somna igår! Jag snurrade på länge, länge och när klockan ringde var jag helt säker på att det blivit något fel. Men icke. 5.20 och bara he sig upp. En blick på termometern gjorde inte längtan ut större precis: -33 grader!

Men på jobbet var det trevligt och bra på alla sätt och vis. Jag kände verkligen att jag gladdes åt att återse mina kollegor. Det är verkligen en ynnest att få känna så.

Allis och Isak var trötta på eftermiddagen efter jullovets sus- och dusmorgnar. En tidig kväll så är de tillbaka på banan igen i morgon.

Ikväll har jag bakat LCHF-bröd och lyssnat på Alva med två kompisar som spelat in en skräckfilm... Roligt värre, vad det verkar!

Nu ska jag krypa till kojs, tillsammans med en ny, härligt ytlig Amelia. Natti, natti!

Inga kommentarer: