onsdag 27 april 2011

Inte bara solsken

Jag får ibland frågan om jag alltid är glad och positiv och sorglös och problemfri. Långt ifrån mina vänner! Men jag har en grundpositiv inställning till livet som jag fått av min älskade pappa. Jag kan grotta ner mig i något och det känns hopplöst och omöjligt men det tar inte länge innan min hjärna, liksom automatiskt, börjar se möjligheter och tänkbara lösningar.

Visst är det en härlig bild Alva tagit på en övertrött Stig och en mamma som skyndar att fixa och dona!

Det är en fin dag idag! Ut i solen!

2 kommentarer:

Åsa A sa...

Helt underbar bild!! Jag önskar att jag hade en Alva här hemma som kunde fota i alla möjliga och omöjliga situationer. Vi är så dåliga på att komma ihåg att ta fram kameran.

Anonym sa...

Inte heller positiva människor kan vara glada hela tiden. Men sedan vet du ju precis som jag att det inte finns problem bara lösningar. Storkram :-) /D