fredag 26 september 2008

Inget revydeltagande i år...


En minnesbild från en av revyerna jag varit med i. Just den här monologen hette Höga krav och handlade om allt man ska hinna med nu för tiden. Den var rolig att göra!
I veckan har jag meddelat mina revyvänner att jag inte tänker vara med i årets produktion. Det känns jättetråkigt, men helt nödvändigt. Den ork och energi jag har kvar efter jobbet vill jag ägna min familj och mina vänner. Revyn tar så oerhört mycket tid och kraft även om det ger tusenfalt igen så finns det inga möjligheter i år. Däremot har jag börjat sjunga i personalkören och det är lagom mycket och helt fantastiskt roligt.
Nu ska jag väcka små gullhönor!

1 kommentar:

rosalucia sa...

Hej! Har precis hittat hit till din blogg...som jag tycker verkar väldigt trevlig!!! Återkommer gärna...Kul med en norrbottning till!
hälsn http://rosalucia.bloggagratis.se