onsdag 17 september 2008

Onsdag och revygrubbel...

Tvätta, diska, Heroes, packa ryggsäckar, steka omelett till lunchlåda... Mitt i detta ger jag mig själv fem minuter här vid datorn.

Idag är jag mest glad över det superfina sånghäfte som jag och M. håller på att tillverka till grillfesten på stora balkongen på jobbet. Vi har sjungit Internationalen så det ekade i korridoren. Eleverna visste inte vad de skulle tro.

Jag är också otroligt glad över "mina" ettors utvärdering av de första veckorna. Jag blev varm och lycklig av att läsa dem.

Ikväll har vi städat på revylokalen. Vi har slängt SKITMYCKET! I helgen är det upptakt och jag funderar och undrar och vrider och vänder. Har jag tid och lust att vara med på scenen i år? Är det värt det? Grubbel, grubbel...

Nej, tillbaka till spisen! ;)

Inga kommentarer: