fredag 21 januari 2011

Tävlingen avgjord!

I skålen ligger ni alla som röstat... Spänningen är olidlig! Vem vinner det hemliga bokpaketet? (Varför solbrillorna? Bara för att vi letade fram Peters gamla pilotglasögon och de var så kuliga att ha!)

Och vinnaren är.........

....TorsMamma! Grattis och vad roligt! Bokpaketet kommer inom några dagar.

Och vilka brillor blev det nu då? Jo, nummer 2. De var otroligt sköna och lite annorlunda från de förra. Men ni som röstat på trean, misströsta inte! De ska jag göra solbrillor av! Ettan föll bort dels för att de var för lika de gamla men främst för att de var ruskigt obehagliga.


Här återupplever vi högstadiet!


Till sist vill jag tacka så väldans, väldans mycket för era OTROLIGT kloka och intressanta synpunkter!

7 kommentarer:

Stina sa...

Det var en rolig tävling. Jag längtar redan till nästa! :)

Anonym sa...

Fifan va snygg du är ,det va det ja sa ,,,2:an va coolast,, det enda som saknas är en liten tofs i bågen,,eller en tassels ,,La Maria,,Pussus,kramus

Karin sa...

Åh vad jag skrattade åt bilden när ni återupplever högstadiet... Bra val med nummer 2 du är ursnygg!

Anonym sa...

HURRAAA!!! Jag vannn!!!!

Jag som typ ALDRIG vinner något!

Har du mina adressuppgifter eller skall jag skicka dem till dig?

Puss fina Lua!

TorsMamma

Lua sa...

Vad roligt att du blev glad! Maila gärna adressuppgifterna till mig, så blir det garanterat rätt.

Kram!

Linda sa...

Lysande val :)

Ja det kan nog passa, du ska få tillbaka dina mammakläder också, tänkte att peters bror tjej kan behöva dem :)

Trevlig helg.

Lua sa...

Stina: jo! Jag hade också kul!

Anonym: jag gissar att du är BitteLu! Pussus tillbakus!

Karinottilia: vi skrattade också alldeles förskräckligt!

Linda: snart, snart, snart! Längtar!