torsdag 6 januari 2011

Min hjärna

har börjat om att fungera! Jag tänker och funderar, inte bara på sovscheman och nästa Idol-avsnitt. Just nu snurrar tre blivande blogginlägg omkring där inne. Ett om det goda ledarskapet och hur det kan praktiseras i familjen, ett om små barns sömn och så ett inlägg i LCHF-debatten. Jag har också fått en fråga om att föreläsa om barns sömn och det tänker jag nappa på.

Appropå nappa (hahaha) så har vi tagit bort Stigs napp. Den började störa mer än den gav och dessutom är Stig så täpp i näsan att nappen bara gör det besvärligt att andas. Istället är det buffning och ramsa som gäller. Det har som vanligt gått jättebra, och ikväll somnade han direkt.

Nä, nu ska jag ta en dusch efter en skön stavpromenad!

2 kommentarer:

Tinis sa...

Grattis till både det ena och andra. Till att hjärnan funkar t ex. Bebis Vide är liiite för morgontidig ännu för att min hjärna ska ta tillbaka vissa vitala funktioner.

Men vad roligt med sömnföreläsning! Det får du skvallra mer om på ett visst annat ställe!

Kram!

Anonym sa...

heja dig!

åh om jag ändå vore närmre..