fredag 18 februari 2011

Bokpaketet

som fina TorsMamma i kungliga hufvudstaden mottog idag, ser ut så här:

Gunnel Lindes (Pellepennan och Suddegumman och Den vita stenen, ni vet!) tre böcker om tre mammagenerationer, ungefär hur spännande som helst om man är intresserad av historia och föräldraskap,

Håkan Nessers Kära Agnes, som är minst sagt överraskande,

samt fotoboken om Storforsen med bilder av Lennart Kekkonen. Inte dumt, va?

Och inte blir det väl sämre av att det mesta är återvunnet - ekologiskt? Allt utom Storforsenboken är second hand och böcker som ligger mig varmt om hjärtat. Kära TorsMamma - hoppas att du gillar´t och rapporterar!

Har du missat utlottningen? Så HÄR gick det till!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var då ett bokpaket som heter duga!

Grattis Torsmamma!

Livsvis sa...

Härligt bokpaket!!!

Lua sa...

Jomenvisst! Återvinning är bra ;)

Anonym sa...

Tack fina Lua, för underbara böcker. Återvinning är inte fy skam!

Jag återkommer när båten är i sjön och jag läser där. Det är min plats för läsning.

//TorsMamma

Lua sa...

Härligt TorsMamma! Jag toklängtar till sommaren och läsning jag med. Kram!