torsdag 3 februari 2011

Mot golvaffären!


Nu ska jag ta Stig med mig och promenera iväg till Öbergs. (Med Öbergs är det som med Sparta - omöjligt att ta till sig nya namn! Öbergs är Öbergs och Sparta är Sparta hur länge det än heter nåt annat konstigt, som Polar Hotell) Vi ska handla klickgolv och tapeter till gamla kontoret, som ska bli barnkammare. Det ska bli mjukt och dunigt, liksom, tänkte jag.

Igår pussade jag för första gången en sockersöt bebis utan att det drog i bebistarmen och rasslade i äggstockarna! Var sak har sin tid. Skönt!

Jag har tjuvvägt mig i morse och det verkar som om viktnedgången fortsätter, -0,6 sedan i måndags. LCHF is da shit!

2 kommentarer:

Stina sa...

Heter det inte Öbergs?????

Lua sa...

Nope! Det heter typ Interiör och Design... Helt omöjligt - eller hur!?