onsdag 2 februari 2011

Som den käre Shakespeare uttryckte det...

... "Så går beslutsamhetens friska ny, i eftertankens kranka blekhet över"

Efter 1/30-delar är jag redan less på listan. Så jag skippar den. Ja, jag vet att man ska ro iland det man påbörjat, men det här är min blogg och jag övar mig på att göra som jag vill :) När jag läste igenom listan fick jag en del roliga idéer och mindes några intressanta bilder. Men de kan jag ju blogga ändå, eller hur! Utan att krysta fram något på "En bild av mig själv"

Just nu går jag mest och trallar på Ted Gärdestads "Så mycket bättre" som vi sjöng på kören i måndags och tycker att sång och musik är livet på en pinne. Därför bjuder jag på en bild av mig själv, trots allt. Det är från revyn Wallrat där vi hade ett hårdrocksmedley om hur det skulle bli när vi blev gamla. Vi skulle önska Heavens on fire när det är sångstund på hemmet och vilja ha skrovmål som nostalgimat. Inte var det något nummer som kommer gå till världshistorien, men roligt var det!

Inga kommentarer: