söndag 6 mars 2011

Vad fint det blev!

Tapeterna är äntligen på plats! Och vi är så nöjda, så nöjda.

Jag har ju lovat en av mina vårutmaningskollegor ett veckomatschema och det måste jag ju hålla! Så här ser vår planering ut:

Måndag Tacopaj (på tacofärsrester)
Tisdag Hamburgare, coleslaw
Onsdag LCHF-pannkaka
Torsdag Viltskav, blomkålsmos
Fredag Lax"pasta"
Lördag Vi ska äta borta, men mitt förslag är en fin köttbit, grillade grönsaker och en fet god sås.
Söndag Moussaka
Att det är gott med egenhändigt vispad bearnaisesås! Bilden är från i lördags.

Sängen kallar, men jag återkommer med bilder från den nya rummet!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så mycket gott du lägger ut. Skulle bli jätteglad över lite fler goda LCHF-recept. Tänkte testa din väg :)
Kram Vero

Lua sa...

Men vad roligt! Fler recept kommer absolut!